Yang gojes gojes je

Sunday, August 14, 2011

tak mudah tak juga susah

Ramai bertanya pada saya,mcm mana saya bahagikan masa antara kerja,family dan pelajaran???frankly speaking,mmemang tak mudah.semangat yg kuat amat perlu untuk menghadapi situasi di atas.tambahan pula jika final exam semakin dekat,kesibukan akan berganda.seperti saat ni,saya sedang membuat note dan irfan boy pun sama la mencapai2 pen dan kertas saya.mujur gugurl kat rumah atok dia.mmg bukan senang.asmt pulak tak pyh ckp memang byk.belum dicampur kuiz,mid term lagi,yelah,saya sambung degree,dah tentulah kerja pun byk kan,final year pulak tu.tak dinafkan sy agak stress kadang2.mcm saya katakan tadi,hanya semangat yg kuat shj kunci kejayaan,di samping tak lupa memohon kepada Nya supaya dipermudahkan segala urusan.saya bukan superwoman,ada kala semangat saya juga rapuh,tetapi saya banyak bermuhasabah diri,ini pengorbanan saya utk diri sendiri dan keluarga.Jika kita ingin mencapai cita-cita,haruslha diiringi dengan keazaman yg kuat,untuk lebih maju dan lebih baik dalam kehidupan.cita-cita yg ingin saya gapai,hanya saya seorang yg tahu,selain suami saya.Jadi jawapan kpd soalan2 itu,saya kira dah terjawab kot.ingat,semangat kena kuat ye :)

No comments:

Post a Comment