Yang gojes gojes je

Wednesday, August 17, 2011

Our choice :)

Just wanna share in my blog.bukan hendak menunjuk2 atau riak.utk apa semua itu?saya hanya manusia biasa,makan gaji,gaji pun kecil.sume org tau.tiada sebab utk menunjuk2 bukan??secara logiknya,ya tidak!hehehe ok sesaja je.bimbang,dalam kita menghapdate blog ni,kekadang kita tulis apa shj,tetapi terdapat segelintir manusia di luar sana so easy judge people without knowing them.seharusnya buangkan sifat sebegitu ya...kalau kita tak mengenali seseorang tu dengan mendalam,jgn nilai mengikut emosi kita shj.

Ok,actually i dah pilih design cabinet dapur dan jugak pagar utk rumah baru yg insyaAllah boleh diduduki tahun depan..nampaknya kerja2 ,membina dah 70peratus.hanya nak plaster2 dan benda2 kecil aje yg tinggal.So excited,maklumlah this is our first house..hasil perkongsian kami berdua,me n my beloved hubby.Alhamdulillah juga rezeki kami,tak pernah merancang atau bercakap soal beli rumah dgn serius pun.tapi itu lah rezeki kan.rezki anak2 dah tentunya.design kabinet ini taste i.hubby just ikut je.biasanya kalau i kata ok dia pun ok aje..i mmg minat design cenggini wlpun ada org kata tak cantik.takpe la,taste kita masing2 berbeza kan??so kita buat aje apa yg kita rasa kita nak,dan yg pntg kita gembira dgn hasilnya sudah,tak perlu fikirkan org lain,kalau kita nak puaskan atau jaga hati org lain,kita sendiri pulak yg meroyan kan??hahhaha..yang penting,kita happy!!!whoot whoot :p

 Final decision dah ni.i tetap minat design sebegini walaupun dah byk tgk design2 lain.hitam menjadi pilihan sebab susah kotor

 i tetap pilih yang ada oven,sebab nanti i senang nak membaking dan buat bisnes..ha3

 ni bukan rumah i.cuma pagar dia aje i nak buat yang macam ni.Linda,ok tak?tak ok habaq kat aku.aku tukaq.hehhe

 design ni i pilih utk grill kat tingkap depan.grill tingkap belakang buat grill biasa aje.







harap2 semua berjalan lancar hendaknya...im counting days....kan Linda? :p

4 comments:

  1. Yana.. mmg cantik weh.. hehehe.. proceed ja nanti.aku dok minat kabinet dapur kaler putih..tatau la nanti nak jadik kaler apa. weh, grill tu lawa tu ..tapi rega okey ka weh.. aku tak pi survey lagi tempat depa kata murah kat sri kembangan tuh.... nnt lepas raya nak try p usha tgk reganya..
    takat bulan posa ni aku tak buat site visit pun..

    ReplyDelete
  2. lepas 6 bulan aku buat spot check kat umh hang nk tgk kabinet hang jd warna putih ka kuning.kakakaka..hang kena rajin mengelap hari2 la tiap kali guna dapur.aku ni malas sket.sbb tu amik kaler hitam.hehehe.grill tu dah murah dah skang,tak smpi 5k pun termasuk pagar letrik la tuh.org kata klu pagar cantik,rumah kita pun akan nmpk cantik.so kene pilih pagar yg betul2 da boom...heheh.aku minat jugak pagar yg kayu tak nmpk kt dlm tu tp mizi kata dia rimah mcm tu,tak nampak luar.

    ReplyDelete
  3. wei, aku p mengushar kedai kabinet dapur..aku minat kaler putih..dan2 kena cantasss dengan laki akuu.. huuuu.. wei, mcm2 kaler ada wei, sampai taktau nk pilih kaler apa dahh..truih jadi blurrr..hahahhahaaa..

    ReplyDelete
  4. yeke..heheheh..aku nak buat kaler hitam+merah kut sebab umh aku nanti temanya merah+hitam..ntah knp aku minaty sgt combination of black and red.umh skang pun byk warna merah hitam.jadi tak membazir.heheheh

    ReplyDelete