Yang gojes gojes je

Tuesday, August 23, 2011

patutlah penuh jerawat!

dekat seminggu ni byk tol jerawat naik kat dagu.masalahnya kat dagu aje.tempat lain licin suci murni.asal lah dari dulu jerawat ni suka sgt naik kat dagu ye.tempat feveret utk berteduh la tu.rupanya nak period.period hari ni,naiknya dah seminggu.tah hape2 la jerawat ni.mencik betul.nak dekat raya jugak cari pasal.dah berparut nampak.hilanglah seri di aidilfitri nanti.hurrmmm..hari ni agak panas hati dan panas badan.sebab aircond opis rosak,so tau la mcm mana azab opis yg tertutup tanpa aircond kan?serta merta hati pun panas.dah la PMS,bertambah2 panas.jgn sesiapa menambahkan panas di hati ni sudah..kang ade jugak yg kena staple mulut.kuikuikui

1 comment:

  1. hahahhaaa.. kau ni sebijik jerawta tak naik lagik neh.. adus..

    ReplyDelete