Yang gojes gojes je

Friday, September 28, 2012

acai berry

aku dah try acai berry ni 2 hari..untuk apa ye??untuk kurus lah!hehehe...google la ye apa dia acai berry ni...so far kawan2 yg try memng dah kurus..tu yg jelous tuh..huhuhu...simple je makan acai berry ni.makan sebijik sblm sarapan dan pastikan minum air yg banyak sebab lemak terkumpul akan dikeluarkan melalui air kencing..dan 2 hari ni jugaklah aku penat sebab ulang alik tandas yg jauh tuh..hehehe..pantang larang yg perlu diikuti ialah elakkan minuman berkafein seperti kopi,nescafe dan teh sebab ia akan meneutralkan acai berry..aku memang kerap dahaga, satu botol mineral sekali teguk habis tu pun dahaga lagi..lps tu kat tekak rasa mcm pahit dan maybe tu kurangkan selera makan kot..aku harap2 dapat la turun kurang2 5 kg pun jadi la..tau tak lps raya berat aku naik 3 kg so skang berat 65 kg huwwaaaa!!BMI lak drp normal terus overweight!!!menci!!!huhuhuhu...sebab tu la aku try jugak,diet sendiri hampeh je lambat nak turun.sebulan turun sekilo je sob sob sob..kalau aku berjaya turunkan brt badan baru la aku berani nak jual kat korang yer..heheh..lps 2 minggu aku akan timbang berat dan update kat sini..fyi acai berry ni tak mahal pun dan semua mampu beli, tahan untuk sebulan pulak tu..Rm100 sahaja yer....hrp2 dapat balik bentuk badan idamanku..hahahaha


No comments:

Post a Comment