Yang gojes gojes je

Tuesday, September 18, 2012

nasi ayam

Assalamualaikum


Walaupun gambar yg akan ku publish ni takde kena mengena dengan tajuk entry, ku tetap nak cerita jugak..semuanya pasal terlupa maik gambar nasi ayam aku tu..macamlah nasi ayam aku tu fofular seantero punya kecoh tak amik gambar kan??kekekekeke..act makcik aku datang kl, pakcik aku ada keje kat sini..so diorang tido umah mak aku sejak jumaat..aku lak kursus,ahad malam tu lps balik baru sempat jumpa makcik aku...sebelum dtg makcik dah request nasi ayam kat aku...so tak nak la menghampakan permintaan orang pada kita kan...ku masak la nasi ayam sedap tu...eh sedap ke?perasan nya kau yana....*bagi can

isnin petang diorang datang rumah aku yg comel tu..iyelah memang comel sebab aku tak mampu kot nak beli rumah banglo yg luas gila...hikhihkhik..so aku terus je bako ayam kicap dalam oven hidangkan untuk tetamu..aku sempat buat puding karamel gak la..tu je yg mampu sebab tak dan cari barang nak buat benda lain kan..makan dan bersembang, lepas tu aku keluarkan kuih raya yg masih banyak tu..buat lak kopi panas cap bola sepak memang layan sambil sembang2 adik beradik..makcik mila ni adik mak aku.lepas maghrib la baru diorang balik..tak puas lagi nak sembang2...huhuhu...esok makcik balik perlis..pakcik aku tu mintak tukar putrajaya dah..kalo dpt duduk kuarters la diorang..


puding karamel..aku guna susu cair sepenuhnya..biasanya aku guna susu pekat je..aku lebih suka rasa yg letak susu pekat la...lagi sedap pada tekak aku.

 

nasib baik sempat amik gambar sementara bateri tab aku pun nak kiok dah tu..belah kiri tu la makcik aku..yh belah kanan tu mak aku.alamak, free hair la plak dlm gambo nih...heheheh..balik keje kang nak lepak jap umah mak aku smbil makan laksa..yeay....my feveret!lupakan diet seketika!hahahahaha!!!

No comments:

Post a Comment