Yang gojes gojes je

Monday, September 24, 2012

apa perubahan kat rumah

keadaan rumahku yg terkini..apa perubahan??takde yg besar pun, cuma dah beli cermin besar untuk letak kat dining tu, dan tambah crabb mirror dekat console table tu je..so far rumah dah ok dah, cuma biasalah kan, ada je nak tambah, tukar itu ini..hehehe..kerusi jati tu nanti nak letak tempat lain, kat luar maybe untuk duduk2 minum petang..sebab ku berangan nak beli armchair.bila nya nak dapat entah.sesapa tau kalo lorenzo ada sale khabarkan pada gue ya...nak terjah tgk harga dulu.hahahahha..next wishlist yg nak direalisasikan sebelum hujung tahun ialah tukar meja makan baru, yg putih ni letak dapur dan tukar divider baru jugak ganti divider putih tu (goyang sikit sebab ku psg sendiri, so bahaya takut tumbang).lagi, nak beli set ayat quran yang cantik kat nilai 3, dan nak beli perabot dan deko bilik Zaraa..hope akan siap hingga hujung tahun ni..aku kan guna kekdah ada modal buat.hehe..sabtu ni projek deco landskap rumah..nak beli rumput dan lain2 barang, kami laki bini la yg buat sendiri..simple je kot sebab tanah pun tak luas mana.nanti bila dah siap ku share kan kat blog ni yer...hihihi
Puan Linda, rumah macam mana dah mula ke renovation?grill dah pasang?nanti nak ronda rumah hang tengok.hehehe..

6 comments:

  1. yana, hang pi la usha2 tengok umah aku tu, sabtu ni aku samai sana.. rasanya belakang tu nak siap dah, grill tak pasang lagi last week..

    ReplyDelete
  2. nak siap dah belakang?cepat gak si eric ni..grill mmg lmbt sket sbb depa buat kat tmpt depa bg siap baru datang pasang.dlm 2 minggu ja pon aku buat dulu.nanti aku pi ronda tgk..rini dgn esok kami takdak umah tido umh mak aku pasai mizi blk lambat.tak lama la lagi tu linda, 2,3 minggu lagi bole cuci rumah dah..pastu bole la beli perabot2 baru untuk rumah..hihiii syoknya...

    ReplyDelete
  3. Cantiknya..dh lama cari crabb mirror tu.tp area cni xde plak jupe.kalo kl byk ler kot hehe

    ReplyDelete
  4. all about anayna:crabb mirror tu beli kat ikea :)

    ReplyDelete