Yang gojes gojes je

Wednesday, September 5, 2012

ari khamis

Assalamualaikum w.b.t


Hari ni hari khamis.hari berbatik bagi kakitangan kerajaan..hari ni ku pakai baju batik setelah beberapa bulan tak pernah pakai.hahahaha..act aku ada 4 pasang baju batik (ok la kan dgn 2 tahun berkhidmat) tapi amat jarang nak pakai sebab malas gosok.dah gosok cepat aje berkedut.kecuali kain jenis creep tu boleh tahan sikit la..kalau ironing aid habis lagi la buat hiasan je baju batik dalam lemari ehehehe.sebab kat sini tak berapa nak kisah kau pakai batik ke tak (kalau kat putrajaya mau kena tindakan tatatertib nih hahahaa) aku tgk ramai aje yg tak pakai batik.kebetulan hari ni ada rumah terbuka kementerian kerja raya, kena la pakai batik kot sebab ada ramai orang besar kan...kang kena sound tak pasal-pasal.hahahaha..well, aku rasa badan macam dah ringan sikit.rasa ada pengurangan 1kg kot hahahahaha perasan!maybe sebab seminggu ni aku tibai oat je.lepas tu tak makan nasi.makan kat jamuan opis pun amik sikit aje.malam tak makan mcm selalu.rasa-rasa aje..semput pun dah 2 hari tak kena..ok la kot..akan ku teruskan usaha diet ni..insyaAllah aku target 2 bulan aku akan kurus dgn berat 56kg!!mampu????hahahhaha tengok je la heh ;p

1 comment: