Yang gojes gojes je

Wednesday, September 5, 2012

kau hado??

Assalamualaikum


Baru balik opis nih...dekat 3 jam melepak dalam dewan tan sri mahfoz khalid, jamuan raya kementerian kerja raya..first time masuk dewan tau.2 tahun lepas2 dok luar je berpanas..tahun ni jadik VVIP.hahahaha..puas hati dapat salam menteri, Datuk Seri Shaziman.menteri kesayangan kami..hohohoho...dalam dewan dah salam..kat luar salam lagi.gila kuasa uolsss!hahahaha!!rugi nya tak bawak kamera.hp pun tak bawak.lenggang kangkung kami.kalo tak bergambar dah dengan menteri dan khatijah ibrahim..kitorang siap lambai khatijah suh dtg tmpt duduk kitorang.pastu salam bagai.yg lain berpusu-pusu macam orang hilang arah nak bergambar dgn dia.aku tak tau la kalo siti nurhaliza yg dtg.mau siti lari belakang pentas sebab takut.hahahaha..aku request kat khaty lagu ku pendam sebuah duka and dia angguk..tapi masa tak cukup kot, masa dia salam dgn kitorang tu la lagu last dia perform.kecewa!my favourite song tu sob sob sob..kitorang dah keluar dewan nak amik apam balik.sekali menteri jalan ke luar lak bertemu warga kerja..sekali lagi kitorang salam..over!kau hado???hahahaha..masih handsome dan muda.kecik je orangnya.aku rasa ada makcik2 yg tak lena tido malam ni seh..kah kah kah!adoi, habis diet aku.makan banyak jugak walaupun rasa sikit-sikit...huwwwaaaaaa!!dari hari selasa makan free.esok pun sama, jamuan raya cawangan kami lak, cawangan pengurusan korporat.yahhhuuu........(macam la aku ni kaki makan sangat nak seronot lebey hahaha).

No comments:

Post a Comment