Yang gojes gojes je

Friday, July 22, 2011

Bos saya

Dah lama nak cite psl bos saya.tapi asik terlupa.ni baru teringat.nak ngumpat pasal dia sket.nama biarlah rahsia.sape tau diam2 dah toksah bising-bising.nanti kene saman.hehehe

Bos saya ni pompuan.sangat la baik.tak pernah jumpa bos punya baik camni..umo tak silap 28.Gred 41.seorang akauntan..kerjaya yg patut i ceburi tapi disebabkan i pemalas dan sedikit kalut tak sesuai langsung nak kira duit.ni camne bole tercampak kat bhg kewangan ni pun tak tau.

Bos uols camne lak??pernah tak nengok bos sama-sama tolong cari baucer yg bersepah2 dgn kerani nya?pernah tak jumpa bos yang tak pernah dengar dia marah sikit pun even ko buat salah sampai merugikan duet kerajaan??uishh bahye tukar topik..tetttttt...hehehe

Pernah tak uolss jumpa bos yang membahasakan dirinya sebagai akak,kaudan aku dgn staff dia??ha ni la bos i..i lak yg memula rasa pelik sbb panggil dia puan tapi dia bahasakan diri dia kak.kdg2 klu bergurau keluar kau aku dah,mcm kawan2 lak dah..nasib i tak terover.hahahahah

Bos saya sgt baik,bos atas dia suh buat apa pun dia buat,mentang2 dia rajin,jadi mangsa buli.opsss no no no nanti kena saman..hihihi

My hubby ada staff dulu.i tnya dia abg panggil apa kat staff yg lg senior??i think mesti dia pgl kak or abg.but not.dia kata dia panggil nama je..i ckp kuang ajo ko kan bang,respect ar sket..pgl ler kak..ni tak dia panggil nama je...katanya biarlah dia bos..gila kuasa kau kan bang..heheheh taklah..my hubby seorang bos yg baik jugak,tak pernah marah2,tp jgn pijak kepala dia dah..

gitulah psl bos saya..sy respect dia sgt..boleh sesama tlg staff cari baucer sampai nak pengsan!uolss kalau jadi boss one day,cuba contohi bos saya ni..Puan yg sangat baik..ce cakap sape yg tak kata dia baik???betapa baiknya dia..gila-gila pun yer..best dpt bos camni..bkn sng nak jumpa..hope Puan terus kekalkan sifat itu wlu setinggi mana pangkat Puan.

Sekian entry ini.mekasih


2 comments:

  1. Yezza..jadik bos kena baik, kena paham jiwa jiwi anak2 buah..barulah best.. bos hang sebaya aku 28 tahun..

    ReplyDelete