Yang gojes gojes je

Wednesday, July 27, 2011

Saya dan buku Law..sigh!

Sesiapa suka dan minat tak dengan subjek Law??yang memang bercita2 nak jadi lawyer memang ler minat kan.dan walaupun bukan student Law, ada few subject kena jugak amik law ni..student komunikasi macam i,dah tentu berkait rapat dengan undang2 siber dan komunikasi.

Ya..itulah buku yang i perlu baca,Undang-undang dalam komunikasi..even tak seberat law yg sebenar2,yg ni pun cukup mentensenkan i la..ingat senang ke nak phm dan ingat semua fakta dan kes???arghhh nak pecah kepala ni.baru baca sikit,buat note sikit dah rasa boring.

Eh,time kerja bole study lak ye??ala takde keje pun.gunakan masa yg ada untuk membaca.kajian menunjukkan mereka yg byk membaca akan lambat nyanyuk...ce tgk Tun Mahathir tu kan..klu tak nak nyanyuk cepat,kene byk membaca.cettt mcm la aku ni byk membaca sgt.baca benda tak berpekdah kat ohbulan rajin la.hahahhaha tetttttttt...pls jgn contohi kelakuan tidak bermoral ini pls..

Ok,tinggal 2 minggu lebih aje lagi nak final exam.my preparation?5% ok..oh sangat cemerlang la saya..pls jgn ada yg kecundang la..i betul2 bajet nak hbs lagi satu semester je lagi..oh pls hati kuat dan tabah untuk menelan segala ilmu di dalam modul kendiri out of campus ni...nanges!:p

baiklah,akta komunikasi dan multimedia 1998 menyatakan suruhanjaya boleh mendakwa dan didakwa bla bla bla bla...






***kepala otak dah mula mereng dgn segala kod-kod dan dan seksyen-seksyen.LOL
***eh jom pergi pasar tani jom!!

No comments:

Post a Comment