Yang gojes gojes je

Monday, July 25, 2011

Tuesday baru...

Assalammualaikum.....

Pagi ni nyaris2 aje tak pergi keje a.k.a nak monteng keje sebenarnya..disebabkan letrik kat umh tetibe blackout ms nak bgn mandi..yay bertepuk tgn dgn gembiranya sebab bole bg alasan tak bole pergi keje sebab letik takde...bole??

Dengan pantasnya superman yg berseluar kecik tettttttt bangun membetulkan keadaan..ghupe2nya sebab bukak air panas dlm bilik air dia tendang balik.ha nak buat hal lagi lah ni,lama dah tak buat hal.pls jgn ye drp aku repair ngko baik aku g soping kat ikea ceh takde kena mengena pun..kuikuikui

Maka hasrat hati mahu monteng keje terpaksa la ditangguhkan ke hari2 berikutnya dgn alasan2 yg mungkin boleh dikira logik dan tak memudaratkan..

oh pagi ni ada jamuan kat opis.yay!tepuk tangan seploh kali sebab makan free.bermacam2 menu telah dicanangkan disediakan oleh chef terkemuka antaranya sate,nasi impit,kuih muih,dan macam2 lagi..mari kita isi perut sampai penuh sehingga petang.tengah hari pula  terbungkang kekenyangan mcm anak dugong..kakakaaka

nak cite sket psl bisnes,ini hari saya bwk 2 beg tudung nak jual kat satu bangunan JKR nih...ceh baik aku tukar profesion la mcm ni sebelum ditangkap oleh pihak atasan kerana melakukan 2 kerja dalam satu masa..kahkahkahkah....

takdela,nak bwk ke kwn2 aje..dah semak pulak tgk byk stok kat rumah nak tunggu jual online laku sampai hbs..take time gak kan.mana ada rini kuar modal rini dpt blk modal dan untung..ayat sedapkan hati aku je ni..

Masih ada lagi koleksi yg tak sempat nak upload..penat weh jadi model.kena beli patung jugak camni gayanya..mesti beli...tgu hbs laku semua tudung baru beli.tu pun klu rasa tak syg duit.sebab bukan buat bisnes besar2 pun.kecik2 aje kan..time rajin buat,time malas rehat..hah bagusnya pemikiran aku ni.camne nak jadi bisneslady yg berjaya?heeee ;)

No comments:

Post a Comment