Yang gojes gojes je

Monday, December 5, 2011

Ceramah motivasi

Assalammualaikum and good morning peeps!Have a great day ahead to all of you ;)


Hari ni saya ada kursus.yeay!Kursus sehari bersama Datuk Dr Fadzillah Kamsah.Dekat Dewan sebelah ofis ni jer.Tak jauh pun.Bila la bhg kewangan nak buat kursus kat Kuching nih?huhuhuhu

Am so excited sebab memang minat sangat dgr ceramah Dr Fadzillah Kamsah.Masa tak keje dulu hari-hari tengok astro rancangan Bersama Datuk Dr Fadzillah Kamsah tuh.Setiap ceramah dan kata-katanya amat berkesan dalam hati saya, memberikan saya banyak kekuatan dalaman dan bersikap positif.Tu kalau hari2 dgr positif la.Kalau tak, negatif jak memanjang eh?kui3

Ceramah hari ni mengenai motivasi dan kecemerlangan dalam kerjaya.interesting topic nih bagi saya yang salu down keje kat department nieh..huhuhuh..hate to say,buang masa aje kan.Sentiasa lah positif.*bile aku nak nek pangkat nieh??ahaks


Thanks baca!

1 comment:

  1. Yana, aku pernah jumpa Dr Fazilah Kamsah tengah beli kasut kat sebuah kedai kat jalan TAR.

    nak tegur macam segan2..macam nak ja sign autograf..kekekeke.. tapi senyum2 simpul ja lahhh..

    ReplyDelete