Yang gojes gojes je

Wednesday, December 28, 2011

Tahun baru dan azam baru

Assalammualaikum

Berapa hari je lagi nak menjengah ke tahun baru 2012..kejap je masa berlalu.Tahun depan gak me akan menginjak usia 27 tahun...errrmmm muda lagi..kekekeke

Harapannya biarlah tahun depan rezeki lagi murah, hidup bertambah2 bahgia dan kalau boleh nak keje tempat lain, dapat keje yang best2 sikit..Bosan la keje kat sini.Kewangan ni mmg bukan jiwaku.Knp la SPA hantar ke kewangan nih, me tak apply langsung pun..huhuhu..

Hubby kata bakat saya bukan buat kira-kira.Saya suka keje glemer2 cam dulu.hahahah hampeh je dia ckp mcm tuh kan..Takdela, saya ada kemahiran dalam bidang lain baik saya majukan diri untuk tu kan.InsyaAllah la cepat atau lambat je.Lepas traskrip sem akhir ni keluar saya nak try apply tutor jugak selain syarikat swasta yg lain.Tak lupa jugak isi semula SPA mohon jadik pegawai lak.tak mau la jadi kuli sebab asik kene buli.ahaks!Mana dapat dulu rembat je la..Ya Allah kau permudahkanlah urusanku, sememangnya aku tidak mampu untuk terus berada di sini..dan sememangnya aku hambamu yang lemah, kau kuatkanlah semangatku untuk melalui hari-hari yang panjang di sini.huwwaaaa!Bila nak dapat tukar putrajaya nih??


No comments:

Post a Comment