Yang gojes gojes je

Saturday, March 3, 2012

aromatheraphy massage

akhirnya pergi jugak dr rehfeld tadi.tu pun hampir tak jadi sbb rasa malas.lps kena paksa dgn suami barulah bgn mandi.hehehe...sampai sana dah lewat dari time apoimen,beautician tu  bole buat sejam je sbb slot dah full.cis cis cis aku dah bayor full tau ggrrrrrr *salah sndri.takpelah buat je.ni bukan beautician itu hari yg buat,org lain.kureng best sikit la dia massage.agknya pasai dia punya tgn kecik tu picit rasa mcm tak puas je.muahahahhaa..lps sejam dah settle,rupanya dia suh dtg lg sejsm punya yg rini tak sempat.yeay!bagus betul kat sini..nx week pulak la habiskan.tapi kan cam tkt je nk masuk sini lg.sebab apa tau...sebab nti dia dok hasut suh buat rawatan itu ini..dia tak tau ke bajet aku ciput wlpun aku nmpk macam orang kaya?kah kah kah..

elok nak blah je tepon sami,dia ckp dia kat the mines dgn anak2.amboi sempat lagi pergi meronda kat sana.!takpe sementara tgu dia sampai saya singgah jusco.kan dah tershopping.sila salahkan suami saya LOL.oh malam ni barbeque kat umh ibu saya.ada ayam percik dan mcm2 lagi.habis la diet ku untuk hari ni.huwwaaaa! o

No comments:

Post a Comment