Yang gojes gojes je

Thursday, March 15, 2012

lunch dengan hubby tercayang *eh tetibe pelat :p

Yippieeeee...lunch hour kejap lagi aku nak keluar dgn hubby..dia habis kursus lepas tu terus datang kat opis aku, nak makan sama-sama..bukan sng nak dpt lunch dgn suami, sebab opis dia jauh nun di shah alam..gile apa nak dtg kl merempit semata-mata nak makan dengan bini?kih kih kih

aku nak ajak g makan ayam penyet lah kot.ayam penyet tu feveret hubby aku..entah bila aku nak gugle resipi ayam penyet,boleh la aku masak sendiri..ya..aku akan gugle petang karang.kan aku cakap, sekarang ni aku lebih suka mencari alternatif untuk berjimat,kalau aku blh buat sendiri aku buat *sila lah percaya pls pls pls :p

Petang karang aku nak ajak hubby aku pergi carrefour.aku nak beli bahah-bahan untuk buat pavlova..kalau aku rajin aku nak buat kek sekali.kek apa nti aku tgk resipi dulu..heheheh..eh fizah..bila ko nak dtg umh ajar aku buat red velvet nih?;p

eh, esok aku nak pergi ikea..walaupun kelmarin baru aku shopping kat sana..motif??hahahah..ibu aku suruh belikan almari baju..umh dia kan banjir minggu lepas.segala mak nenek habis rosak.tu dia dah beli katil,tilam dgn mesin basuh baru.almari baju ayah aku tak blh pakai dah sebab tumbang, habis la..terendam dekat 10 jam.kembang habis kayu tu..semalam aku jarum ibu aku, ikea ada sale.pastu aku tunjuk la gambo almari baju 3 pintu tu..terus dia ckp pergi belikan dia bg duit..kih kih kih..esok aku try ajak dia pergi sekali, boleh aku jarum dia beli macam-macam..ke aku yg nak beli macam2 lagi??oh mampus kena pelempang dgn en suami..kah kah kah

Aku cakap kat ibu aku, rumah banjir tak payah beli perabot mahal-mahal.konsep nya beli perabot murah je.kalo terendam banjir rosak terus buang.takde la rasa syg duit sgt.aku suruh ibu aku g beli rak tv kat tesco tu je.tak sampai 100 pun.hahahaha..kalo rosak buang beli lain.drp dia beli almari yg elok2 beratus-ratus lps tu rosak buang lagi sayang kan.so sekarang ni umh ibu aku masih lagi tunggang langgang.sebulan kot baru back to normal..ehheehhe..

to all of you guys, happy lunch hour dan ceria-ceria selalu seperti saya!hihihi :)

No comments:

Post a Comment