Yang gojes gojes je

Sunday, April 22, 2012

The happy me

Assalammualaikum w.b.t


Korang dah makan?Alhamdulillah..aku pun dah..tapi kesian sangat kat aku..makan sayur kubis jek sob sob sob takpela nak sihat punya pasal lah kononnya tu.ahaks

Malehnya nak menaip, apa kata aku letak gambo je baru aku cerita sikit-sikit yerk? ;p



sabtu malam ahad, bawak anak-anak main kat klcc park..tgk si ipan tuh, kuat betul tgn dia bergayut..hahaha!penat kejar budak ni, dia kurang pandai berjalan tapi terlebih pandai berlari tanpa henti.aku kalau g sana mesti kena pakai tshirt dgn sua track, pastu pakai tudung ala2 makcik..sebab tak guna nak melawa, nanti berpeluh2 mengejar ipan ni.huahuahua

 

tgk anak dara ni, budak lelaki pun tak panjat macam tu tau..dia panjat dari bawah sampai atas.tinggi jugak tau.aku tgk kan je, kalo dia jatuh aku tepuk tangan jek.kejam tak?kui3

 

nasi goreng kampung breakfast pagi ahad..byk betul aku letak cili padi.memang pedas la sampai hubby aku sakit perut..hehehe..makn dgn ayam goreng, kenyang sampai petang.

 

manggo puding..dessert petang sabtu.aku saja letak syrup hersyey tuh.stok puding ada lagi, apa lagi campurkan lah dengan air dan susu cair siap!

 

petang semalam aku buat puding marble..1st time buat tgk resipi..alhamdulillah menjadi..sedap pulak tu..ahahaha puji diri sendiri jap..mcm biasa aku mesti buat untuk ibu aku sekali :)

 

kanak-kanak riang belum mandi, sibuk main belon sambil mamanya mengemas rumah.itu sajalah serba sedikit cerita di hujung minggu..mcm biasa, hidup aku hanya dgn keluarga dan aktiviti masak-memasak.apa pun aku bersyukur dgn kebahagiaan hidup sekarang ni..walaupun semua serba sederhana, tapi aku tetap gembira....:)

No comments:

Post a Comment