Yang gojes gojes je

Sunday, April 22, 2012

Jam dinding yang unik

Assalammualaikum w.b.t


Aku dah tukar template baru...ok tak?hahahaha..very simple..lebih sesuai kot dengan mata aku yang kian berusia nih..tak suka dah colourful dan semak-semak kat blog..ececeh nak muntah hijau pula cakap begitu tentang diri sendiri.kuikuikui..

Aku ni kalau kerja dah kurang sikit, mula la gatal tangan nak menghapdate blog je, tak kira la nak cerita pasal apa..paling byk pasal angan-angan je..kekekekke..aku lebih suka melayan blog daripada melayan facebook, sebab aku rasa la, bila kita menulis blog, kita jujur pada diri sendiri..kita luahkan dalam bentuk penulisan, apa yg ada dalam fikiran kita ketika itu..daripada kita melayan gosip dan mengumpat pasal orang di ruangan komen facebook, adalah lebih baik bercerita tentang hal sendiri dalam blog, asalkan jangan cerita pasal buruk orang lain yg kita tak puas hati sudah....errkk cam pernah je.btw learn form mistakes! ;p

btw back to the main topic seperti tajuk..aim aku nak beli jam dinding yang unik-unik dekat HomeDec 2012 nanti..Susah wooo nak cari jam unik-unik bentuknya ni..bila ada peluang haruslah terjah kan..hihihi..nasib baik depa buat exhibition time kami ni gaji.Kalau tak melepas lah aku nak menyibuk ke sana.haha!Nak gak rembat satu dua kan ;p



simple



berkenan gak yang ni



putih yg simple
 



nak cari yg patern macam ni satu, letak kat dapur..muehmuehmueh



hameekkk..nak yg mana pilih aje..rambang mata oi, ni baru tgk gambar, mesti kat sana nanti mata aku berpinar-pinar *tangan di bahu mata ke atas* lol

No comments:

Post a Comment