Yang gojes gojes je

Monday, April 2, 2012

resipiku tak silap!

Aku ada buat entry pasal pavlova yg aku buat tu terlalu manis sampai aku campak dalam tong sampah!hahahahah!..aku frust jugak sebab aku dah ikut resipi..aku google mmg itu jela resipinya dan aku takde pun rasa yg aku silap buat.So aku rasa geram, aku nak buat sekali lagi sampai la dpt rasa pavlova tu sedap mc yg org cakap..tapi bila aku buat research (ayat tak bole blah ;p) memang terbukti pavlova itu mmg manis rasanya dan tak sesuai untuk pengidap diabetes..dan untuk aku pun tak sesuai sebab aku tak makan manis!huhu!mcm mana rasa pavlova?di luar rangup, di dalam lembut mcm marshmallow tu..buah strawberyy dan kiwi itulah berfungsi untuk mengimbangi rasa manis yg teramat tu..jadi...betul la resipiku tidak silap! :)


                                


**gambar:google.Red velvet masih belum cuba.sedang mencari masa ;)

No comments:

Post a Comment