Yang gojes gojes je

Saturday, August 6, 2011

Stok 2 minggu tak lipat

Ya saya memang malas lipat baju.saya paling benci lipat baju.dari dulu sampai sekarang saya memang tasuke nak lipat baju.kesian baju2 yang tak bersalah ini.hahahaha

Ok,mata i dah semak ditambah pulak big boss tak habis2 bising susah nak mencri stokin dan seluar keciknya maka hari cuti digunakan sepenuhnya untuk melipat baju sebanyak 4 bakul penuh!oh stressssnya saya!

Disebabkan kesungguhan dan semangat kental yg wujud secara tiba-tiba dalam diri ni maka akhirnya selesai sudah 4 bakul yg dilipat.tapi itu belum penamatnya lagi.nak simpan dalam almari lagi juga bisa membuatku stress seploh kali,dan menggantung baju kerja pun menambahkan lagi stress saya.nanges!!!

TIPS SUPAYA KEPENATAN MELIPAT BAJU DAPAT DIKURANGKAN

-Pertama sekali lepas je baju kering dijemur angkat terus lipat dan simpan dalam almari.ini supaya kamu tidak akan rasa terbeban nak melipat baju yg dah berlambak2 selama sebulan dalam bakul.cara ini jika diamalkan pasti memudahkan kerja melipat baju dan baju berlonggok akan dikurangkan.sekian terima kasih.

***macamlah kau ikut tips ni kan :p

Thank you for reading this entry!

2 comments:

  1. sama mcm aku Yana.. hurmm ..mmg kena lipat tetiap kali angkat baju..kalo dak alamatnya susah la nk cari stoking n seluar kecik.. pastu nanti 5 6 kali dok ulang angkat baju dh lipat masuk almari..

    ReplyDelete