Yang gojes gojes je

Monday, March 26, 2012

craving......

Assalammualaikum


Kegilaan aku terhadap kek memang tidak dapat dinafikan lagi..kenapa la makanan ruji kita bukan kek tetapi nasi??*tetibe ;p

One of the reason kenapa aku selalu buat kek sekarang adalah kerana aku rasa puas yang amat bila dapat mengunyah teksturnya yang lembut esp cream cheese yang sangat awesome...ohhhh*mata pandang atas ;p

Maka logiklah kalau aku buat sendiri daripada membeli selalu hahahaha..ketika ini aku sedang mengidam carrot cake pula..aku dah pun gogle resipinya tapi bukan hari ni atau esok lusa la aku nak buat..tunggu cuti maaaa..jadi apakah caranya untuk menghilangkan kemengidaman ni??Jusco kat umh aku tu ada Secret Recipe tau...eh apa kena mengena aku mengidam dgn aku bgtau kat jusco tu ada SR?ting tong!

En suami.,..balik karang kita singgah jusco ok...isterimu ini mahu makan carrot cake..tak tahan sangat dah ni..air liur juga sedang meleleh-leleh *tipu

Hohohohohoho kenapalah aku suka kek sangat ni???????!!!!!!!



i love cream cheese! ;p

 

nyummmmyyyyy....*gambar google*


 

2 comments:

  1. saya suka mkn carrot kek tp x suka benda putih tu...

    ReplyDelete
  2. oh iye ke...saya suka kalau guna buttercream je kalau yg icing tu memang tak suka, tak makan pun..:)

    ReplyDelete