Yang gojes gojes je

Sunday, March 11, 2012

ghatering with bff ;)

Sabtu lepas adalah hari yg paling cool bebeh....gitewwww...sebab dapat jumpa bff yang dah lama tak jumpa and lepak bersama..even 4 orang jek yg dapat menjoinkan diri, gathering tetap best!al maklumlah masing-masing ada yg dah berumah tangga dan beranak pinak cam aku kih kih kih jadi masa nak berjumpa tu tak banyak la sebab masing2 ada hal sendiri kan..kitorang jumpa kat papparich lake valley sebab dekat dengan umah memasing..umh kitorang ni dekat2 jek pun..act kitorang berkawan sejak dari sekolah lagi....ada yg kenal dari sekola rendah ada yg dari sek menengah..tapi kitorang start rapat masa form 4 and form 5 la sebab satu kelas....5 Delta kelas aliran sains gunaan...go Delta go!ceh tetibe!kah kah kah


lepas tu kitorang ada yg tuisyen tempat yg sama..diorang ni mmg salu la dtg umh aku gak dulu, aku pun sama..lps memasing habis sekolah jumpa time raya je la..ada beberapa teman rapat tak dpt join ni..kitorang semua satu kelas jugak..alhamdulillah la persahabatan tu kekal sampoai sekarang..seronok tgk kawan2 dah berjaya..ada yg jadik cikgu, businesswoman berjaya, lecturer dan macam2 lagik...hari tu kan aku siap dimekapkan oleh kawan aku jugak...hahahah over kan!sesaja je..dah tau nak bergambo tapi sayangnya hari nak hujan so kejap jek la dapat bergambo dgn aksi sengal memasing kih kih kih..jom tgk gambar kawan2 kesayangan aku ;)


ni cikgu lin...dah bertunang.nak kawen dah bulan mei nih ha..lin ni adalah kawan yg paling baik dan alim di kalangan kami semua..tapi sengal tu mmg tak dpt dipisahkan.kan lin?hahahah




ni nadia..graduan dlm bidang engineering..tapi tak penah2 jadik engineer pun..keje dia asik bertukar2..skang ni jual insurans pulak..bile ko nak jadik engineer ni nad?kui3



ni nora..pengantin baru tak sampai sebulan..dah kawen ni jadik matang ye sket nora?tak mo prangai mcm budak2 lagi.kah kah kah...nora ni businesswoman yg berjaya dan kaya..ops!kih3..bangga dengan pencapaian nora sekarang :)



me n cikgu kemahiran hidup..confuse camne la dia bleh jadik cikgu?tak pernah tgk dia marah sekalipun..mesti kene buli dgn anak murid.keh keh keh



kat lake valley...ari nak hujan daaa...



abaikan kanak2 ribena berdua di belakang itew :p



best fren forever..amennnn ;)



bab posing no 1 yek korang!aku pun sama la..hahhaa



gambo ni hubby nora yang amik..dia jadik photographer kitorang ritu..



and lastly ni jurumake up aku..yanie..untung ramai kawan.ada jurumakeup,photographer,dan mcm2 lagi..kiranya aku ni kalo nak beli brg bole booking online jelah memanjang..sms jek..heheheh..insyaAllah berjumpa lagi dekat wedding Lin lah pulak.


No comments:

Post a Comment