Yang gojes gojes je

Wednesday, March 28, 2012

Masak-masak sempena anniversary ;)

Assalammualaikum


Tadi dah cakap kan, hari ni anniversary aku yg ke 4 tahun..hikhikhik..tadi aku tweet hubby...hari ni nak aku masak ke dia nak blanja makan??ok kan aku tanya cenggitu?hahahaha...dia reply tweet aku 'u masak la hehe'..ceh!dah agak dah mesti nak suruh aku masak punya la tu..ptg semalam hubby dah belanja aku McD lepas balik keje, so hari ni aku boleh ar tolak ansur balik masak!keh3

Tadi kat pasar tani opis, aku dah beli lauk pauk yang nak masak hari ni...waaaa byknya menu aku nak masak!*byklah sangat! eeermmmm special day la katakan..ahaks.So, menunya ialah ketam masak lemak cili padi,siakap 3 rasa, sayur campur goreng belacan dengan dessert red velvet cake (bukan aku buat,order je..hehe)..ok tak?ke nak tambah menu lagi?hahahhahah..tu pun rasa dah tertonggeng kekenyangan!

To my cayang, happy birthday darling!mmuaahhhhhhh100X!!!*eeerrrr hadiah takde ke?;p




 tak sabarnya nak balik masak kat bawah ni! ;p


ketam masak lemak cili padi!*google

 

siakap tiga rasa!*google gak
 ~
~
~
~
.................dan................




red velvet!*google lagik


Esok berat aku naik 3 kilogram okeh!lol
 

No comments:

Post a Comment