Yang gojes gojes je

Tuesday, March 27, 2012

Impian, angan tu kekal ke?

Aku tak tau nak panggil apa benda kat bawah ni...jadi aku namakan air terjun atau pun kolam kecik pun boleh kan??hehehehe




aku berangan nak buat kolam camni kat rumah nanti..kecik je cukup takde la makan ruang sangat..buat belah tepi tembok dekat dgn gate kan..tapi lambat lagi la kot..ongkos nya tiada.huhuhuhu..kos dalam 3k jugak kot aku rasa ataupun kurang sikit..yg besar punya aku tanya 6500k..memang cantik design dia..hhurrrmmm angan-angan jelah aku ni...tah hape-hape..nak itu la nak inila..macam la benda2 ni semua aku boleh bawak masuk kubur kan..nafsu je semua ni..bila dah ada itu, nak ini pulak.senang ckp,manusia ni memang takkan pernah puas..subhanallah..aku sdg belajar untuk menerima apa yg ada sekarang tanpa perlu berfikir nak tambah itu ini lagi dengan seadanya..sebab benda ni semua hanya pinjaman sementara, rumah yg besar,kereta mewah,duit yg banyak, pakaian dan beg berjenama semua tu hanya pinjaman kan..bukan hak kita pun..alangkah lebih baik kita upgrade diri kita supaya semakin hari semakin dekat kepadanya...inssyaAllah....

No comments:

Post a Comment