Yang gojes gojes je

Wednesday, October 26, 2011

Makan banyak!

Assalammualaikum

Hari ni cuti Deepavali,saya duduk rumah je rehat puas-puas..lagipun badan still tak sedap,tekak sakit.tido je petang ni..hehehe..nama pun cuti, saya memasak ketong ketong bunyik senduk...gaya mcm org tak puas hati.hahahahah!!

Menu hari ni ayam masak merah dengan lobak,sayur campur dan cendawan,udang goreng kunyit dengan bubur nasi (utk anak2 tapi mak n bapak budak mkn lebih)

Sedar tak sedar 4 kali sy makan nasik!OMG!!!hubby cakap pipi saya dah bulat sekarang,yes,badan dah naik ni akibat makan tanpa rasa bersalah!Saya akui saya memang berisi sekarang ni.selera makan betul.Sampaikan saya dah comel sekarang...huhuhuhuhu sedey :(

Mulai malam ini say no to rice ok!saya mahu diet!!!!


Thanks baca!

No comments:

Post a Comment