Yang gojes gojes je

Friday, October 28, 2011

Saturday

Assalammualaikum


Happy weekend everyone..hari ni pagi-pagi lagi MizzYana dah bangun ye..hajat mahu tidur sampai pukul 11 tak kesampaian sebab Irfan boy dah bangun awal..sebab dia yak yak..hehehe hehehe

Hari ni duduk rumah sajalah...hubby kerja pulak ada program Hari Kanak-kanak di Shah Alam.2 minggu berturut-turut dah dia keje dan balik lambat.Jadi sebagai memujuk isterinya yg kesepian ni *hamik kau ayat tak bole blah keh3 raya haji nanti hubby nak bwk kami g jalan-jalan kat Bukit Tinggi..yeay!!!

Sebut sahaja bab berjalan saya memang la teruja tahap cipan!Cuma nasib saya je dapat suami tak suka berjalan-jalan..jadi tak de siapa nak berkongsi hobi suka berjalan sekaligus menghabiskan duit ni...sob sob sob

Jadi hari ni tak perlu la memasak kecuali porridge (sebut je la bubur kan) untuk anak-anak saja..Saya dah breakfast dengan maggi kari je tadi.sungguh tak menyihatkan menu saya di pagi hari kan.Nak buat macam mana otak kata jangan hati pula kata ya....:p

Akhir kata dari saya, selamat berhujung minggu untuk semua ya...*bagus betul susunan ayat :p


Thanks sudi baca!






No comments:

Post a Comment