Yang gojes gojes je

Saturday, July 14, 2012

barbeque dan sesi suai kenal

assalamualaikum


malam ni ada barbeque n makan2 kat depan umh aku.kebetulan pjbt pemaju dgn tmn dpn umh so apa2 majlis mmg buat kat sini je.aku pun dijemput gak hihi..ramai rupanya melayu kat tmn ni..aku pun pi kenai2 la dgn depa...makanan sedap2 lak tu.pot luck memasing bwk mknn.aku pi bwk perut ja sbb ptg td baru tau.kakakaka..ada kenduri tahlil sama kat umh belakang,area umh linda.tp aku tak pi.hehe..skang kt umh dah ipan buat prangai dok makan ais ja.tak dpt ais ngamuk.tak smpt aku nk mkn byk2 lagi.hahahaha..hubby dgn zaraa dok melepak lg tu..dok sembang2.aku ni pemalu sket..dulu ye peramah.skang awat tah tak mcm dulu..wahaahaha..apa pun, makin selesa dok sini..alhamdulillah..cuma kena carefull, ada umh kena pecah masuk.nsb bek umh aku dpn pjbt pemaju depa dok ada ja.thp kerisauan tu kurang la sikit walaupun masih risau jugak..huwwwaaaa...al maklumlah kawasan baru memang jadi tmpt feveret si pencurik durjana.Ya Allah lindungilah rumahku aminn.....

7 comments:

  1. Replies
    1. huhu..linda, kalo dia nak curi, mangga besaq camna pun dia boleh potong..rumah org tu pakai grill jenis nipis tu, senang la dia potong.dia masuk ikut bilik master, kopek cermin hbs rosak..dia buat keje time siang2, deret tu semua keja..takut aku..janganlah rumah aku jd mangsa...huhu...weh hang nak tau tak, rumah belah blkg sekali yg kita ckp mcm townhouse tu, tapak kuil dgn tokong..nsb baik kita punya rumah bukan tapak kuil..kalau tak mau aku jual blk rumah tu...hahahaha

      Delete
  2. Salam...saja google2 pasal the green,..sekali terjumpa blog puan..kami jiran puan belakang dapur puan.. :-) rumah di dpn tapak dewan..

    by the way..semalam ada berlaku satu lagi rompakan kat jalan 11..rumah yng dekat dengan tapak surau,..sama2 laa berhati2 ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. en. amir, jiran selang sebelah dari umah saya...

      Delete
    2. OOooOO ni isteri fendi ek? haaaha..kecik je dunia...

      haha..kalau tak silap ada sekali masa korang datg tgk rumah, fendi ckp singgah rumah kawan kat blog belakang ja...heheh

      Delete
  3. salam mdhazamir, alhamdulillah dgn blog ni kita boleh kenal ye...:) insyaAllah nanti boleh la berjumpa...MasyaAllah, berlaku lagi malam tadi?tahu tak minggu lepas masa raya aidiladha,2 buah rumah dirompak dan tuan rumah diikat?

    rumah saya pun dah dimasuki pencuri juga, masa tu tak sampai sebulan kami pindah..masuk melalui tingkap master bedroom.polis tak dpt kesan cap jari sbb pakai sarung tangan..subhanallah, kita kena buat sesuatu ni.makin menjadi2 pulak..sabtu ni ada meeting kan?pasal nak berjaga malam.

    ReplyDelete
  4. mdhazamir:kalau boleh tinggalkan no tel pd saya ye..senang apa2 perkembangan kita boleh maklum..emailkan pada yanapolaris@yahoo.com

    ReplyDelete