Yang gojes gojes je

Tuesday, July 17, 2012

Jom tengok CAT 5

Assalamualaikum

Sophie catalogue 5 dah ready pun..feel free pls visit my blogshop Zara's Shoppe yer..ada link kat sebelah blog ni..kalau nak tgk full katalog kena pi kat www.sophieparis.com.my  jom join membership senang je modal RM15 seumur hidup dan anda boleh mulakan bisnes anda sendiri...lebih lanjut tanya je saya jgn malu jgn segan..linda, kata nak buat side income??meh join aku cepat..hehehe


koleksi baju

 

 tudung pun ada yer..
 

dress...byk lagi kena view online katalog lah yer

 

couple shirt
 



2 comments:

  1. hahahahahaha..wei aritu pi umah hang tak teringat pasai ni..

    ReplyDelete
  2. hahaaha hang tu la...mai la join membership linda,hang ramai membe kat opis tu...jual kat deap,suh depa join member..kalo nk belo brg, aku bole belikan time aku pi amik stok tu..nti hang amik kat aku ja

    ReplyDelete