Yang gojes gojes je

Thursday, July 19, 2012

tolong doakan dan bantu angah

Assalamualaikum


Saya nak kongsikan sesuatu, dgn harapan ada la insan mulia yg sudi menghulurkan bantuan sama ada doa ataupun dari segi kewangan..Saya pun baru tau tentang ni..pasal penderitaan seorang anak kecil, dipanggil angah..Dia sedang dirawat di PPUM akibat penyakit leukimia..teresak saya menangis melihat gambar angah, membayangkan betapa deritanya dia..subhanallah..boleh add fb ayah angah Khairulnizam Mohd Noor 

Saya rasa ada baiknya siapa yg nak bantu pergi sendiri ke PPUM.hulurkan sendiri bantuan kepada ayah angah..insyaAllah, minggu depan jika diizinkan Allah saya nak pergi melihat sendiri keadaan angah...saya kongsikan sikit gambar Angah, mana tau ada yg sudi menghulurkan sumbangan untuk anak kecil ni...walaupun seringgit, jika 5 ribu orang yg menderma??insyaAllah...doakan angah tabah menghadapinya :(





1 comment:

  1. salam....sedih sangat...macam mana nak hulurkan bantuan kepada adik angah?

    ReplyDelete