Yang gojes gojes je

Friday, July 6, 2012

Doa untuk Irfan

Assalamualaikum w.b.t


Tadi ibu saya call suruh balik cepat, irfan demam panas, makan muntah, tak cergas dan aktif mcm selalu, dia duduk je...mata pun cengkung mcm orang sakit...nak menangis dan sebak bila dgr si comel kesayangan saya tu sakit...act pagi tadi saya dah rasa badan dia mcm panas sesangat..tapi ms nak g keje tak panas so saya pun pergi la keje mcm biasa tanpa rasa bimbang..sekarang ni tunggu hubby balik dari shah alam amik saya kat opis lps tu blk rumah amik irfan, nak bawak dia g hospital terus..1st time dia mcm ni, as a mom, frankly speaking i feel down, worry and feel like i wanna die!yes, he's my heart n soul, i can't live without seeing his cute face and sweet smiling everyday...Dia sangat manja dgn saya, malam tadi masa nak tidurkan dia, dia peluk erat tgn saya..Ya Allah, lindungilah anakku, dengarilah doa ibunya ini..sesiapa yg terbaca blog ni,tolong doakan si kecil saya ya....amin....

No comments:

Post a Comment