Yang gojes gojes je

Thursday, July 12, 2012

jumaat yeay!

Assalamualaikum


tik tok tik tok hari ni dah pun jumaat.yeay!suka betul bila hari ni last keje then esok off for two days!penat sangat sekarang ni during weekdays...supplemen dah habis, lepas tu sibuk sama pindah kemas rumah, tak sempat nak beli lagi...padanlah letih, mengantuk aje...orang pun dah tegur muka nampak sembap..huwwwaaaa!!hilang kejelitaan ku terus.kah kah kah!

Pagi ni aku makan nasi goreng punya la banyak, biasanya boleh buat makan tengah hari sekali sebab aku jenis tak bole mkn byk sekali harung.makan 7,8 sudu dah gile kenyang then kena stop..tapi pagi ni aku balas dendam sebab semalam tak makan nasik..al kisahnya semalam aku puasa, lps tu hubby amik aku pukul 7 petang dah pasal sidang dun selangor tak habis lagi ahli dewan berdebat.hampeh hampeh hampeh!waktu berbuka sepatutnya kat rumah, tapi masa berbuka tu duduk atas moto lagi...gile lembik dah aku..dah la tak sahur, minum air je..huhuhuhu..hubby ajak berbuka kat Wong Solo pun dah tak selera..sampai umah ibu aku je terus menuju ke peti ais minum air sejuk 2 gelas!hahahaha!lepas tu aku makan roti coklat jek, ibu aku tak masak la pulak semalam..sob sob sob...takpe la janji ada roti sedap, org miskin lain tu roti pun belom tentu dapat makan kan...alhamdulillah...syukur..

Ondway balik semenyih hubby singgah tapau McD siap dgn aiskrim sundae coklat dgn lemon.2 bekas aku makan sampai kenyang.hahaahah!!balik rumah tak dan bukak baju terus nom nom nom ayam goreng mekdi spicy...yg siang td punya lapar, seketul je aku makan ayam tu.kalau hari2 cmnih kurus aku.kakaakkaa

Penat betul, tak basuh baju, tak kemas umah apa pun..lepas mandi dan solat isya' aku gosok baju then terus masuk tidur sampai la subuh...tu baru sehari puasa..kalau bulan puasa tak pulak letih semacam kan..agaknya sebab semua org puasa kot.Minggu depan insyaAllah nak puasa direct sampai la masuk bulan ramadhan insyaAllah....eh rasa perut cam slim sket lah hahahaahah

apa aktiviti korang esok??aku duduk umah jela rehat..sejak pindah semenyih ni malas nk berjalan dah.mana ada jusco kat situ..dulu jusco depan umah.jusco lagi satu pun dekat umh.carrefour,giant jalan kaki pun bole sampai.old town depan umh..mana tak berjalan sakan kan.tapi elok jugak, jimat duit laki aku.huahuahua....errrmm maybe membega pokok2 aku kot..eh aku ada hobi baru, membela pokok bunga..nanti aku deco dulu cantik2 mini garden aku tu baru aku share yer..hehehe...anyway happy working to everyone may Allah bless all of us ;)

No comments:

Post a Comment