Yang gojes gojes je

Tuesday, October 4, 2011

Betul ke ni?

Assalammualikum...

Waaaaa keje banyak wooooo dokumen-dokumen TNT sudah sampai..boringnya dah setaun lbh buat bnda yg sama je..dorang ni takde ke rotate2 kan??Tak produktif lah camni..tak belajar benda lain..hurrrmmm

Ok, nak cite sket buat pertama kalinya dalam hidup, saya nak try makan..errrmmmm makan...ermmmm aiseh segan la nak cakap..kekekekek...ermmmmm nak try makan...pil untuk kuwus!pls jgn gelak ok!

Tension la badan berisi ni..sekarang berat 61kg dengan tinggi 157cm..takde la gemuk kan tapi kiranya gemuk lah tu bagi saya yg biasa berat badan 56kg je nih..lepas deliver kat irfan boy badan tak back to normal la...sekarang pakai baju saiz L or XL kalo untuk baju jenjalan tu.Kalo baju kurung pakai saiz M.Saiz S sory la mcm sarung nangka dah.Dulu pinggang pakai jeans 28 atau 29 (lps deliver gugurl) pinggang saya besar :p Tapi sekarang ni bila beli seluar dah bertambah ke saiz 31!!SENTAP!!!!

nak try diet pun susah sgt la sebab saya masak nasi hampir setiap hari untuk suami dan anak2 makan.Habis dah msk takkan nak tgk je dorang mkn kan?sambil suap anak2 suap mulut sendri jugak..kahkahkahkah!

Ni nak ckp ni, rasa tertarik nak cuba satu produk ni namanya Slimherbs..ni takde bhn2 kimia ye semua berasaskan herba dan tumbuh2han..saya dpt tau tntg ni drp blog jejariruncing dan saya tengok jugak website dan testimoni pengguna.Ramai yg berpuas hati..So saya pun nak cuba jugak..mana tau berkesan.bukan nak turun byk pun..dapat 57kg pun jadik la..huhuhuhu

Untuk maklumat lanjut uoollsss yg nak kuwus cam saye tapi takde inisiatif utk katakan tidak pada nasi dan exercise setiap hari bole la click kat sini http://www.beautyalives.com/.

Nak kuwus sangat....hahahaha gilo :p



Thank you for reading this entry!

1 comment:

  1. yana, cuba ko try Diet Atkins.. kompemmmmmmmmm kuruihhhhhhhhhhhhhh.. ko search kat gogle..

    ReplyDelete