Yang gojes gojes je

Friday, October 21, 2011

Kenapa blog?

Assalammualaikum....

Kawan-kawan yg takde blog tanya saya,best ke ada blog ni.rajinnnya ko tulis blog bla bla bla...Apa kepuasan yg anda dapat dengan berblog?

Tujuan saya berblog sebab saya rasa blog adalah medium paling sesuai untuk saya melahirkan pendapat dan meluahkan rasa hati..Pada mulanya tercipta blog ni,bukan tujuan untuk melibatkan diri dalam dunia blog secara serius atau nak kejar populariti atau pun duit drp nuffnang..hehehe hehehe

Saja suka-suka je pun,seronok kan tulis blog ni.macam kita tulis diari.kita lepaskan perasaan kita di dalam blog kita sendiri.Untung kalau tulisan kita diminati ramai pulak followers,ramai kawan.tu yg syok tu...

Di kesempatan ini saya nak ucapkan terima kasih kat blogger otai, Abg Ben atau lebih glemer dgn nama Ben Ashaari kerana telah promote kedua-dua blog saya di dalam blog beliau..Oleh kerana itu saya dah dapat kawan baru..hihihhiih..mekasih.....




Thank you for reading this entry!











No comments:

Post a Comment