Yang gojes gojes je

Wednesday, October 19, 2011

Tudung takde ke?

Assalammualaikum..

Yang bertanya pada saya takde koleksi tudung baru ke??Jawapannya belum buat masa ini..D'Anggun Online Boutiqe terbengkalai buat sementara waktu yer..harap maaf...heheheh

Saya takde masa sekarang,sebab bila amik stok banyak, maka hari-hari saya akan sibuk dengan kerja-kerja mengsnap gambar dan mengupload gambar sehingga anak-anak dan suami diabaikan *kasihan mereka sob sob

Kelas saya pun akan bermula, bertambahlah sibuk saya dan dah tentulah lagi takde masa *alasan budak malas

Nantilah yer,insyaAllah nanti (tak tau bila) suami saya cakap thn depan nak bagi saya modal besar untuk berniaga tudung secara online (hakikatnya yg tak online yg byk beli.hehehe)

Dan tunggu la saya terer sket bab2 nak mengcantikkan blog utk bisnes ni..kecantikkan blog pun perlu juga kalau nak attract orang ramai singgah di blog kita kan..byk lagi yg saya kena belajar selok belok perniagaan ni.InsyaAllah habis study bulan 2 next yr saya akan bergiat aktif la..dan anak-anak pun dah besar sikit so that senang la saye nak menguruskan bisnes tudung secara online..*dengan yakin diri dan eksyen



p/s:saya mengalu2kan kata2 semangat dari anda..hahahahaa :p


Thank you for reading this entry!!

2 comments:

  1. meh sini aku tlg ko snapkan gmbr2 tudung tu...hehe...i'm free... :)

    ReplyDelete
  2. boleh?nti ada stok nti tlg jd photograhper tak berbayar yer?heheheh

    ReplyDelete