Yang gojes gojes je

Thursday, December 1, 2011

Last entry sebelum cabut dari opis!

Assalammualaikum


Last entry sebelum balik.Eh, filem Ombak Rindu dah keluar kan?Tetiba rasa nak g tgk cite melayu la pulak.Penangan novel dia yang best dan romantik gitewww..Nak ajak hubby kem salam, dia tak layan cite melayu.berlagak!hahahaha

Opismate nih ajak pi tgk esok time lunch hour.Ceh sempat ke idak..tu pun kalu saye datang keje sok.Ni demam nih makin melarat pulak.Kejap lagi nak singgah klinik mintak MC utk esok siap2!in case kalau masih tak ok MC je sok.Mintak-mintak ler Dr. Loga tuh bagi.Kena buat muka kesian sket ah kat dia.huhuhuh**paling tak suka pegi klinik.sigh!

Well, baru sedar hari nih dah masuk bulan Disember!beberapa hari je lagi kita akan meninggalkan tahun 2011 dan akan menjengah tahun 2012.Banyak azam nak cerita dah ni.yang tahun 2010 punya azam pun tak tercapai lagik.kekekekke.kuat berangan sungguh aku nieh.ok la selamat memasak untuk kaum2 ibu sekalian!


p/s:nak balik peluk cium gugurl dgn ipan boy!windu!! :)


Thank you for reading this entry!

1 comment:

  1. huhuhu...yana...yanie pun x sabar nk tengok ombak rindu nie...

    ReplyDelete