Yang gojes gojes je

Monday, December 12, 2011

Mimpi

Malam tadi saya mimpi best.Best sangat-sangat la.Sebab mimpikan rumah impian.Tiba-tiba je saya mimpi beli rumah 3 tingkat!Cantik sangat rumah tu.memang design dia idaman saya la yang sekarang ni tak tercapai akal nak beli.Dapat mimpi pun jadi lah ye.hehehe

Lepas tu kitorang masuk melawat rumah tu.Besar sangat rumah tu siap dengan perabot dah.Naik tangga tingkat 1, lepas tu naik tangga tingkat 2, saya stop turun balik.Sebab takut rumah tu besar sangat.hahahahahah!!!entah hape-hape je mimpi.

Maksudnya saya tak perlukan rumah sebesar itu kot.Saya cuma perlukan rumah yang selesa untuk keluarga saya saja.Mana tau satu hari nanti ada rezeki beli rumah yang lagi besar daripada rumah sekarang kan?InsyaAllah..yang penting lepas bersara nanti nak balik duduk Perlis atau Kedah.Hubby pun cadang nak beli rumah dekat sana jugak nanti nanti bila dah ada duit.Dah tua sket kot baru ada duit.huhu!

Indah betul lah mimpi tu.kan best kalau jadi kenyataan kan..lepas ni nak mimpi apa pulak ek?Mimpi dapat PHD lepas tu jadi penceramah bebas pun best jugak kan.kekekekkeeke






Thanks for reading!

1 comment: