Yang gojes gojes je

Monday, October 15, 2012

acai berry dan sf beauty

Assalamualaikum


Aku ada post pasal diet dengan acai berry kan...so far dah 2 minggu aku amik acai berry ni..dan so far tiada penurunan!huwwaa.....!!hubby ada email kat aku pasal acai berry ni...rupanya aku tak boleh amik susu semasa mengambil acai berry..dan aku plak minum susu hari2...bagus.....hahahah..pastu aku ada terminum teh gak.patutlah..orang lain tak habis sebotol bole turun sampai 6kg..aku sama je..huhuhuuhu..takpe..habiskan dulu sebotol ni..pastu order lain kat kawanku yanie.dia ada jual sapa nak boleh pm saya ya...aku kena lagi gigih la, pastikan minum air banyak2..cayokk!

Dan telah 6 hari aku gunakan set sfbeauty..ni makcik aku yang jual sendiri..aku tengok muka dia memang lawa.flawless je..tak kusam dan berminyak macam dulu..aku beli gak la try...so far takde rasa ada perubahan pun..tapi hubby cakap kulit aku nampak macam cerah sket.ahaks!nah korang bukak blog ni baca sendiri tentang produk sfbeauty,acai berry dan beautskin..confirm teruja bila tgk testimonial tuh!

http://jelitawan-sfbeauty.blogspot.com

No comments:

Post a Comment