Yang gojes gojes je

Tuesday, October 16, 2012

bila mama lipat kain

aku tengah lipat baju kat depan, dapatlah 2 bakul.anak dara ni sibuk nak tolong lipat baju jugak.pastu aku cakap pergi amik buku baca lagi elok.hahaha..pastu dia terus masuk play room amik buku.pastu suruh aku bacakan.aku pun layankan jap la..pastu aku sambung lipat kain, dia baca sendiri.pandai tu baca buku english..campur cakap jerman dengan perancis.muahahahaha
 

ni sepah2 ni japgi aku gak la yang kena kemas..kak long ni tak reti jaga barang.play dough dia tu tak simpan dalam bekas, kena angin jadi keras.bila main dia jadi hancur-hancur.yg ipan pulak pegi pijak2 tenyeh kat lantai dgn kaki dia..geramnya..pastu aku sapu je buang terus yang keras-keras tu..beli buang.banyaknya duit mak ko nak oi...

 

ni dia tengah main cikgu-cikgu sensorang dia.siap marah anak murid tu..garang betol.hahahaha

 

eh tetibe gambar carpet pulak..kikiki..aku baru beli ni kat nilai 3..yg carpet gebu kat depan sebelum ni aku bawak masuk master bedroom.sedap sikit bila solat tak sakit lutut masa sujud.

 

zoom dari jauh plak.hahahaha..murah je carpet ni.RM109 kat kilang yg aku cakap sebelum ni.memula nak pi beli kat ikea, tapi tak jadi sebab malas nak ke sana.baik aku beli kat sini, lagi tebal lagi lebar lagi murah.yg kat ikea tu RM139.jimat di situ..heheheh..aku berkenan ada carpet gebu2 sedap pijak tu..harga RM500.tapi tu tunggu raya la, nak ganti carpet gebu dekat ruang tv.carpet gebu tu susah jaga.tak boleh sapu kena vacum kalo kotor.untuk ruang laluan mcm ni aku lebih suka guna carpet yg biasa, senang sapu.tapi silap pilih warna la..banyak warna cream, ipan pun dah kotorkan dgn susu perisa coklat dia..gigih aku mengelap.huhuhu...

No comments:

Post a Comment