Yang gojes gojes je

Tuesday, October 23, 2012

apa-apa je.

Assalamualaikum

Tak tau nak letak tajuk apa..apa-apa je lah.hahaha..

ragam anak-anak aku masa kat jusco semalam..geram betoi aku..dalam supermarket pun nak tutup awning tu.kalo panas tu takpe la..buang air liur je bebel..buat dek je..pastu gaduh sorang nak tutup sorang nak bukak.kekekeke..ermm kalau korang perasan apa agaknya atas bumbung stroller tuh??kah kah kah..aku baru perasan terupload gambo yang ada benda alah kat atas tu..nasib baik yg 'bhg atas' punya aku tak letak atas bumbung..hahahaha.

tadi aku pegi kaison..benarlah bagai di kata rambang mata masuk situ..bab bunga2 aku tak minat.sape yg suka english deco ok la...aku beli punya la byk tapi bila nak bayar Rm104 je..kalo byk tu kat ikea mau dah 300 hape..frame besar nak ajak hubby beli jumaat ni sebab bsr kan tak bole bawak nek moto.keh3..lawa sgt frame tu..design abstrak lukisan atas kanvas.sesuai dgn konsep tropika.ewah..kena beli 2 bijik..nanti aku dah siap deco semua brg yg aku beli aku upload lah dlm blog ni..saja simpan buat kenangan.bila2 boleh tgk n baca blk blog sendiri.ada yg mintak aku upload gmbr deco umh kat fb..(kwn2 yg tak tau aku ada blog)..aku penah upload sekali je tu pun sekeping gambo campur kecik2..maaflah aku tak nak upload gmbr dlm umah lagi kecuali kat blog ni je sebab blog ni pun blog peribadi dan hak aku..kalau kat fb tak nak lah sebab ramai kawan..risau nti org kata nak menunjuk pulak..hahahaha..mcm lah umah banglo sangattttt..

cuti 3 hari ni kami plan nak pi jalan kat melaka tapi cancel sbb malas,jauh dan penat..pastu nak g akuaria tp mahal lak nak masuk..budak pun kena rm25..membazir saja..jadi insyaAllah kami akan ke Zoo Negara..hehehehe..dan semestinya Kaison lagi ngeh3

No comments:

Post a Comment