Yang gojes gojes je

Wednesday, October 24, 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

Assalamualaikum


Semua half day hari ni.Tinggal aku dengan EO la jap lagi..huhuhu..mati kutu aku sorang-sorang kat luar.Kalau bawak kete tadi dengan aku sekali half day..hahahha..nampaknya hajat aku nak tido japgi tak dpt dilaksanakan.kalau aku tido dlm surau sapa nak jaga opis kang orang masuk ke kan..mencinya...dah la mengantuk tak ingat nih..huhuhu..tak aci betoll...

Pagi tadi pukul 6.30 ibu aku dah hilang ke pasar beli lauk pauk nak memasak..yela ada 2 org budak kenit tu camne dia nak g pasar kan...gelap2 lagi dia dah takde kat umah..terbaekk.kikiki..aku suruh dia masak.aku malas masak.hahaha...masakan mak kita lah yg paling sedap sekali, kalau boleh hari2 nak makan..sebab tu aku paksa dia masak..hehehe

kepada yg balik ke kampung, memandu la dengan berhati-hati yer..jgn bawak laju-laju.kpd yg tak blk kampung, bergembiralah di rumah anda..heheh..selamat hari raya aidiladha buat semua ;)

No comments:

Post a Comment