Yang gojes gojes je

Tuesday, October 23, 2012

dah amik surat

Assalamualaikum..


Alhamdulillah dah amik surat pertukaran kat JPA.jeng jeng jeng..aku salah dengar ritu..dapat surat tengok bukan penjara kajang..tapi jabatan penjara..aku duduk HQ..wee....tau dah keje tak banyak..hahahah..aku suka ;p

EO kat opis mintak tangguh sebab budak lantikan baru masuk 14hb sedangkan aku kena lapor diri 1hb..aku kata ok..tapi aku takkan buat surat..diorang nak senang kat sini nanti keje aku bertangguh lak kat sana.fizah pun tak nak tangguh..dia cakap jgn ikut sangat cakap eo..lagipun kitorang dah terima surat dan arahan no hal lah.Yg aku baru dgr diorang nak suruh bos aku pn fad masuk keje lepas cuti bersalin 2 bulan sedangkan pn fad apply cuti 3 bulan..alasannya sebab keje byk, orang bertukar dan bos aku lg sorang gred 48 pun bertukar.kesian kat puan fad menangis dia,dah la dlm pantang..ermm entahlah..setau aku cuti bersalin tu hak pegawai mana boleh paksa orang datang keje kalau org tu dari awal dah mohon cuti 3 bulan kan.

Bos aku yg gred 48 tu bertukar ke putrajaya dia naik pangkat 52 tuuu..tahniah en pian...hehehe..dan kalau aku ditanya hntr srt tangguh ke tidak aku nak cakap jabatan penjara tak bg tangguh sbb diorang nak orang segera..ok tak?kih3..

Apa pun keje aku hampir settle, kerja yg bulan semasa je la blom settle esok la baru aku print baucer..sebab last aku kat sini hari rabu.insyaAllah settle semua kerja.Ya Allah permudahkanlah urusanku ameenn..

No comments:

Post a Comment