Yang gojes gojes je

Tuesday, October 30, 2012

sedih

Assalamualaikum w.b.t


Maka tamatlah jamuan perpisahan..perut pun sudah kenyang makan mihun sup sodap!heheehe..kena bg ucapan pulak....aku dah sebak padahal cakap mintak maaf, mintak halal,terima kasih itu je..kah kah kah...susah kalau hati ni jenis mudah tersentuh..sikit2 nak sedih.hehehe...sebelum balik nanti aku nak salam dan mintak maaf kat semua orang yg ada la..iyelah kita kadang2 tak sedar kita ada mengguris hati org secara sengaja atau tidak kan..kata-kata nasihat drp en shupian insyaAllah akan aku ingat sentiasa..minggu depan majlis perpisahan en pian la pulak tu...

Pas tu dapat hadiah lak drp unit operasi..siap ada hadiah lagi..kerlazzz...huhuhu..dapat hadiah drp kak bi jugak dengan che moh...kak bi cakap dia bagi aku al quran terjemah dgn tudung..dia pesan jadikan al quran ni sbg pegangan dlm hidup...insyaAllah kak bi..aku suka sembang dgn kak bi hal2 keagamaan.agaknya sebab tu la dia bg aku al quran kot..ehehhe...che moh lak bg aku buku bertajuk 'pesona solat tahajud'..ni pun sama..che moh tau aku suka baca buku-buku agama, terus dia bagi aku buku agama..hahahaha...telekung je aku tak dapat..ada sesiapa nak bagi tak??hihihi

Lastly terima kasih kat semua orang atas kerjasama, pertolongan dan tunjuk ajar selama ku berada di unit operasi..mohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki dan halalkan makan minum..semoga kita semua sentiasa dirahmati Allah s.w.t insyaAllah..

1 comment:

  1. wlaupun jauh dimata dekat dihati...
    gud luck ditempat baru nanti.....

    ReplyDelete