Yang gojes gojes je

Friday, October 12, 2012

satu bangunan dah tau..kerlazzz!

Assalamualaikum


Desas desus mengenai pertukaran aku rupanya telah diketahui semua orang!dari tingkat 1 hinggalah ke mangkuk tingkat seterusnya.eh!hehehe..mana tak tau, sebabnya dalam hrmis dah terpampang nama pegawai yang akan bertukar/berpindah.bocor rahsia mak!kekekeke...semua tanya aku betul ke nak pindah dah,.senyap2 je kau ye yana!hahahaha..maka tiadalah rahsia lagi seperti biarlah rahsia sebelum ini.hihihi..dah tau awal tu rancang-rancang la majlis perpisahan untuk aku yerk...hamboi....hahahaha..sedar tak sedar sejak aku dapat masuk gomen, dah 2 tahun lbh aku di sini..lama la jugak tu kan.hehehe..semua cakap best la aku dapat penjara kajang, dekat gila dengan rumah.dah la dekat,jalan yg perlu ku lalui tiap hari tu bebas jem!bagi aku itu semua rezeki..aku tak expect pun nak dapat kat kajang sebab JPA dah sound awal susah nak dapat kajang so diorang akan tukar ke putrajaya je...tapi rezeki aku, tak sangka dapat kajang.syukur alhamdulillah.insyaAllah aku akan kekal lah di sana hingga la ada rezeki naik pangkat pulak baru la aku tukar tempat lain.penajara kajang under KDN, kem dalam negeri..aku akam bekerja dengan warden2 lah kot..mesti tegas gila bab disiplin kan..aku takde masalah, boleh ikut peraturan..lagi bagus ada peraturan..tak la kita leka je..takut2 nanti rezeki kita dapat tu tak berkat pulak.mintak simpang!nervous pun ada gak ni, nak tempuh environment baru, kawan2 baru..harap2 semua ok la kan...huhuhu...ok tunggu hubby amik ni..jem katanya sebab hujan lebat..act MIL dgn mak su, menantu mak su dgn mak ngah ekin ada kat rumah.sampai malam tadi sebab ekin ada interview rini..malam kang diorang balik perlis balik..minggu depan datang lak ekin konvo.japgi hubby ajak singgah jusco balakong..yey!dah ada benda nak aim...hihihihi..selamat bercuti untuk semua!have a nice weekend ;)

2 comments: