Yang gojes gojes je

Tuesday, June 5, 2012

Belum buat lagi pun

Assalamualaikum


Semalam hubby aku call apek yg nak ubah paip dapur tuh tanya bila dia nak pecah tile sebabnya hubby aku hari sabtu baru boleh nak pi beli tile dapur tuh..hari kerja mana nak dan.hubby aku kan sibuk mengalahkan menteri.kui3.Apek tu ckp belum buat lagi sebab tumah belah depan tu belum settle..minggu ni gak la dia buat..hukhukhuk..aku igt dah start..takpela..piping tak settle, maka table top pun tak boleh buat lagi la..lambat jugak kot siap dapuq aku tu..huhuhuhu...aku terpikir nk psg alarm system,sebab kawan hubby aku yg umah kat fasa 2 tuh ckp, area situ kerap gak kes pecah rumah..patut aku tgk byk umh pakai alarm system..hukhukhuk..bila aku nk psg entah..modal dah habis buat grill,allpaper dgn KC..harap2 ada rezeki kami la nk psg alarm system tu secepat mungkin..ceh mcm lah dlm umah aku tu byk brg berharga kalut nk psg kan..jual pun blom tentu laku, iyelah brg2 murahan jek.kakakkaaka...moga ada rezeki tak terduga dari Allah..amin...

No comments:

Post a Comment