Yang gojes gojes je

Wednesday, June 13, 2012

Waiting for Penny!

Penny maxi chiffon from poplook, dah lama aku tunggu poplook jual balik dress nih.kemain lama baru diorang announce penny will come out soon, bila tu entah..aku nak prepare je duit dalam maybank, tepat pkl 11 poplook update terus aku beli jek hahahah!aim aku nak yang colour gold tu dengan yang cream.penny ni best sebab lengan panjang tiga suku..mostly dress poplook nampak ketiak je, kena pakai dgn inner atau cardigan or jacket..aku nih malas sket nak pakai berlapis2.buat semak je dgn nak dukung anak kecik.eheheh..tak sabarnya nak beli......cepatlah update wei....


1 comment:

  1. salam sis.. ada nak jual tak penny caramel dan cream tu? jual la kat saya ..preloved n ada defect pun takpe... fast response fast payment
    tinadzirah88@yahoo.com

    ReplyDelete