Yang gojes gojes je

Sunday, June 3, 2012

iklan depan umahku

Assalamualaikum


Tengok, pagar umah aku dah jadi tempat mengiklankan perkhidmatan renovation untuk umah dah..nasib baik org wallpaper tak gantung iklan dia gak.hahaha..alhamdulillah kitchen cabinet dgn grill dah settle.akan siap dlm tempoh 2 minggu.wallpaper pun kami dah bayar habis gak.tunggu table top siap baru la nak cuci umah sikit,lepas tu pasang aircond dgn tmpt nk gantung LED TV tu baru boleh mula psg wallpaper.buat masa ni itu je dulu yg kami mampu buat.pagar tak tukar lagi,maybe lagi 2 bulan kot himpun duit sikit..yg sikit ni pun, toksah ckp la berapa byk dah habis.memang memeningkan kepala kalau duit cukup2 je..bila dah masuk rumah,mcm2 benda kecik nk kena tmbh.takpe la slow2...yg penting kitchen cabinet dan grill yg utama.aku by habis kat kitchen sbenarnya,over bajet.tapi nk wat camne,aku jenis memasak hari2 dan mestilah dapur tu mesti selesa untuk aku buat kerja kan.hrp2 kontraktor yg dilantik tu mampu buat seperti yg aku inginkan la..hope semua berjalan lancar.amin..


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments: