Yang gojes gojes je

Tuesday, June 5, 2012

pinky??awwww


Dah seminggu aku try cocoa collagen.kesan???tak tau la ada ke tak...cuma ada la sikit rasa part tertentu..ni utk org yang dah kawen aku rasa tak manis nak cerita hal dalam kain kat orang walaupun kau mengaku cocoa collagen ni super power kah kah kah..pastu ada testimoni kata kulit pink pink gebu gitu....tu aku tak caye kot..mcm over lak testimoni tu.hahahaha...ce tgk pic kat atas...aku hanya pakai bedak dgn gloss je.aku tak make up g opis sbb nti sembahyang nak kena sental lak..so basic aku pki cmpact powder dgn gloss atau lipstik jek..gmbr ni nmpk mcm aku pakai blusher kan?kulit kemerahan gitew awwww.jangan terpedaya, effect cahaya jek tu.hahahah..aku nk tunggu 3 bulan apakah kesan cocoa collagen terhadap kulit aku.adakah fakta atau auta semata.wait n see :-)

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

  1. wei..nampak pinkish..kahkahkahkah..
    aku nak tunggu juga lepas 3 bulan...
    ni ha kawan aku kat opis cakap, kakak dia minum coco colagen ni, peha dah kecik, perut dah kepis..
    harap2 menjadiklah kat aku sekali macam tu..amenn

    ReplyDelete
  2. jgn terpedaya..effect pencahayaan ja tu..kahakahkah..tu la.aku tgk testomoni tu lps 3 bln parut di muka dah hilang.bnda gini kena guna lama baru btol nmpk kesan dia..lagipun sedap ok la bole teruskan.hrga pun tak mhl.nti aku sendiri jadik dealer gak senang hang nk order.kih3..tp linda kesan tang dada tu rasa la opsss!kakakaka

    ReplyDelete