Yang gojes gojes je

Sunday, June 17, 2012

no mood :(

Assalamualaikum w.b.t

Sibuknya aku 2 hari cuti ni uruskan hal rumah.tak rasa mcm cuti pun.mcm tu la gayanya sampai la selamat pindah rumah..leceh betul...huhu...hujun minggu ni kami nak pi cat pulak.lepas tu cuci, dan siap sedia untuk berpindah!yeay!alhamdulillah dipermudahkan semuanya..syukur pada Yang Maha Esa...

Aku takde mood sebenarnya ni.patutnya sebelum pergi esok,aku layanlah,main puas2 dgn anak kan..ni tak..aku bersedih sorang2 dlm bilik.pasal nak tinggal depa 4 hari.huwwwaaaaa!!esok aku ke besut.kursus kat demong beach resort.siapa suka kursus??bg yg bujang takde masalah.bg yg ada anak kecik mcm aku ni,memang berperang la kalau kena kursus lelama.keje gomen camni la,tak bole lari daripada berkursus!!hati ni risau nk tgl anak.wlpun papa depa ada jaga,as a mom aku tak dpt lari drp perasaan risau.eh dah makan ke diorang?sihat ke?ada jatuh tak?mcm2 lagi.risau tak kena tempat kdg2 tu..blom apa2 aku dah drama air mata.tgh solat td pun boleh nangis sebab sedih nak tinggal anak.si irfan lak tertido sendiri kat luar nun.tak sempat aku nak main dgn dia...huhu...Ya Allah, peliharalah kesihatan dan keselamatan anak2 ku dan suamiku, sepanjang aku tiada bersama mereka..hurrmmm aku jugak nak mohon maaf kat sesiapa yg mungkin ada tersinggung dgn aku sepanjang berblog ni.aku juga manusia,tak lepas melakukan kesilapan yg tidak disengajakan....ampun yer :-)

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 comment:

  1. mmg gitu lah yana kalau mak2 ni kena outstation..nanti nak tidoq malam pun tak brapa nak lena.. asik nak cepat balik jaa..

    ReplyDelete