Yang gojes gojes je

Thursday, June 28, 2012

penghibur hati

Assalamualaikum

MasyaAllah, banyak betul, bertimbun2 claim bulan ni..semput aku dibuatnya...dgn kuiri yg byk,hantar lmbt,AP l58 lagi..sabar jelah..keje kan ibadah.dibayar gaji, buat jela yg terbaik ye dak?hehe...tgh nak rilekskan otak jap.non stop buat kiraan.migrain dah aku...tetiba lak selsema n sakit tekak ni..petanda nak demam..potong mood hari ni.huhu!tengah2 buat keje teringat kat ipan..cerdik dah dia..dah besar kan..badan dia makin debab dah,berisi dari dulu..makan punya banyak, pipi dah tembam,hidung kemek dah sebab pipi tarik.kekeke..rambut panjang kalah kak long..rambut awan nano katanya.sayang nak gunting..hahahaha..baru-baru ni dia dapat benda baru...pandai angkat tangan baca doa..yg kelakar dia kembangkan jari,nampak comel je!geram mama tgk!lepas tu baca doa angkat tangan kejap terus amin lama2 kat muka..comelnya dia!betul kan,kalau kita tgh penat,blk tgk muka anak,tgk dia main dan sepahkan rumah pun rasa bahagia sangat..nak2 tgk dia senyum..comel sungguh!yelah anak aku paling comel di dunia..siapa pun akan cakap anak dia lah yg plg comel dan cerdik dalam dunia ye tak???hehehe...tak sabarnya nk balik rumah...hari ni aku ada belikan baju kat zaraa dgn ipan..alhamdulillah la tak guna duit gaji atau duit suami pun.guna duit hasil bonus sophie paris bagi.hehe..baju tu comel sgt,sekali dgn tudung.berkenan sungguh aku terus jek beli..nak tgk zaraa ala-ala muslimah gitu..nanti aku upload gambo kat blog esok ye :p

Malam ni nak g umah semenyih hantar barang sikit dgn bantal selimut..esok family mertua tok semua nak datang..diorang nak tido sana..tido la kat umh yg bersepah belum berkemas tuh.hehe..insyaAllah maybe jumaat malam nak pindah sebab tak panas, apa pun tunggu persetujuan en suami..dia tu payah sikit rasa mcm nak lempang laju-laju pun ada..kui3.


mama n ipan
 

mama n amoi..hik3

1 comment:

  1. waaaaaaaa...malam esok hampa masuk umah baru...tahniah2..hehehe.. aku esok halfday p check defect developer tu dh betoikan, lepas tu baru leh kontraktor renovate apa yg patut..huwaa...selow betoi la kan..

    ReplyDelete