Yang gojes gojes je

Sunday, June 10, 2012

masih cuti

3 hari dah aku tak masuk opis.minggu lps pasal anak2 demam,hari ni aku aku lak join sama.dari hari sabtu aku tak sihat dah.lama pulak ha tak elok2.selalunya aku kalau demam,batuk selsema berhari2 ni time aku mengandung jek.opss!hahaha...mmg aku tak period lagi bulan ni.semalam aku test, mcm samar2 jek...japgi aku nk g klinik,aku nak test kat klinik punya la.saja.sebab apa blom period lg,pastu aku mual nk muntah je.klu nk ikut aku mmg plan la,bukan main terjah je.tapi kalau Allah nak bg tu, aku terima jelah kan.even tak bersedia pun,anak tu kan pembawa rezeki.atau hormon aku ada masalah kot sejak aku try pil yasmin tu.??act pg ni aku ada app kat tan ling,psl result x ray aku tu.tp dah aku demam,aku tak pi amik la.esok aku terjah je la klinik tu.sok sihat ke tak, claim ats meja aku tu dah tinggi menggunung.mau aku kena ot sabtu dgn ahad sebab nx week aku kursus 4 hari kat besut.hukhukhuk..Ya Allah, sembuhkanlah sakit ku dan anak2 ku serta murahkanlah rezeki kami sekeluarga.amin...


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments: