Yang gojes gojes je

Tuesday, May 8, 2012

Alhamdulillah...lulus!

Assalammualaikum w.b.t...


Alhamdulillah, syukur ke hadrat ilahi, terima kasih Ya Allah, kerana mendengar doa hambamu yg khilaf ini...aku baru saja dapat berita gembira..akhirnya...selepas hampir 6 tahun, i'm officially finished my study!!Aku baru je dapat result exam dari UUM tadi, berdebar menunggu satu-satu keputusan untuk setiap subjek...alhamdulillah lulus tak perlu repeat atau repair, dan secara rasminya TAMAT BELAJAR!yahuuuuuuu!!!!!!!!!!!!Sebenarnya malam tadi aku mimpi aku failed 2 subjek,sedey!mengarut betol..huhu.

Aku gembira sangat ni ha...hilang penat lelah extend beranak bagai bila dah confirm habis ni..tinggal nak konvo aje lagi ha...bulan oktober ni insyaAllah kalau sempat result MUET keluar...dan aku tunggu transkrip keluar je ni, aku dah boleh isi SPA semula, mintak gred 41 pulak...doakan la aku cepat dapat ye....:) Selain tu aku nak try jugak apply kat LHDN ke, FELDA ke, MATRADE ke kan...berangan hiks..Ya Allah, syukur tak tahu nak cakap apa..aku berjaya menggenggam segulung ijazah dalam bidang komunikasi.tak sabar nak balik bagitau ibu dengan ayah, aku nak ibu ayah aku datang ke Sintok untuk konvokesyen nanti, biar mereka bangga dengan pencapaian anaknya yg sudah beranak pinak nih...kekekekeke...tapi kalau nak konvo thn depan pun boleh kalau takde duit nk byr balance yuran..kakakakak..aku ada balance rm3500 lagi hutang study blom bayar..ntah bile aku nak pi kwsp tu buat pengeluaran..bulan depan lah kot..huhu..yg pntg lagi 2 minggu transkrip aku sampai..dan yg penting ak udah hbs belajar.kan! ;P




tak sabar mau pakai jubah konvo ;)




No comments:

Post a Comment